utorak, 12. travnja 2011.

Rockhopper!



Vraća nam se naš omiljeni Poznati pingvin - gusar po imenu Rockhopper. Mislim da će doći isti dan na koji dolazi i party Dan Planete Zemlje, pa njegov brod Migrator je  na vidiku.


Posjetite i moju stranicu za poznate pingvine, u njoj je Rockhopper, i možete pročitati o njemu.
http://pahi8-club-penguin-hr.blogspot.com/p/rockhopper.html

Broj komentara: 16:

  1. pahi, ajmo dati podršku cb-u... organizirajmo party u njegovu čast...

    OdgovoriIzbriši
  2. mogli bi :D njemu se stvarno treba skinut kapu, i ako ne bloga vise :(
    Ali prvo se moramo dogovorit neke stvari npr kad i tako

    OdgovoriIzbriši
  3. naj bolje vrjeme bi bila ova subota! oko 18:00...

    klondike (naravno) početak u pizza parlor...
    meni je tako naj bolje...

    OdgovoriIzbriši
  4. Možda uoči Dana planete Zemlje partya?

    OdgovoriIzbriši
  5. moze i tako, al da ovo drugo bude nepromjenjeno

    OdgovoriIzbriši
  6. ajmo ovako cb je fakat njabolji ja ne želim da ode i neču to dopustit ajmo klondike neka nedelja 14 sata tak je on uvjek u 14 -15

    OdgovoriIzbriši
  7. moze... cek, jel cptajne cb-ov pingvin? ako je vidila sam ga prije par dana...

    OdgovoriIzbriši
  8. ja mislim da ne, nebi onda cptajne bio teski fan mene :D

    OdgovoriIzbriši
  9. jesmo se dogovorili za party?

    20.4.2011.
    18:00
    Klondike
    Početak u pizza parlor

    OdgovoriIzbriši
  10. jel može u 20:00? ja sam do 18 u školi

    OdgovoriIzbriši
  11. ista smo smjena
    :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Ma ajmo mi na vikend, zas bi sad komplicirali radne dane, kad je meni i tebi popodne sljedeci tjedan a mariu je tada ujutro

    OdgovoriIzbriši
  13. nisam, pisem ga koliko stignem neam baš puno vremena. danasnje novosti dolaze veceras.

    OdgovoriIzbriši